חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פודקאסט ריביו

הפודקאסטים המומלצים של שנת 2022

רשימת הפודקאסטים המומלצת של שנת 2022, לפי מספר ההאזנות שלכם! הרשימה כוללת פודקאסטים מומלצים באנגלית ופודקאסטים מומלצים בעברית.
אוכל

כל מה שרציתם לדעת על מלח

אם נחשוב על זה לרגע, המלח מקיף אותנו מכל עבר: אנחנו אוכלים אותו, נושמים אותות מרגישים אותו. לכן שמחנו מאוד לגלות פודקאסט בנושא מלח, שלא מתייחס רק למתכונים, אלא לכל ההיבטים של המלח

שמשפיעים על החיים שלנו, מאיפה הוא בא ולאן הוא הולך. השיחה מעניינת מאוד, ההקלטה ברמה גבוהה – בקיצור, מאוד מומלץ!

הסטוריה

ימים נוראים – מלחמת האזרחים

יובל מלחי חוזר אל האירועים שהובילו אל הקמת מדינת ישראל, פרק שני בסדרה.

מהו הוועד הערבי העליון, למה גרמה המתיחות בין הערבים ותפקידו של המופתי אצל הפלסטינים,

הסטוריה

איך הפכה אפריקה השחורה לספקית עבדים?

החל במאה ה 16, הפכו עבדים מאפריקה שמדרום לסהרה, אפריקה השחורה, לקבוצה האנושית הראשית אשר נוצלו כעבדים.דן קרלין לוקח אותנו אל התקופה שלפני גילוי אמריקה ואל הכיבוש הספרדי שחיפש כוח אדם הכל מחיר.

אוכל

מתנחלים בצלחות: טבעונות, דת, ופוליטיקה

בישראל יש לא מעט טבעונים, אך האם יש משהו רדיקלי בטבעונות? או שזו בעצם בחירה מוסרית אישית שלא קשורה לערכים אחרים? האם טבעונות היא אכן פיצ'ר של עולם פוסט אנושי?

קונספירציות

ציפורים הן לא ממש אמיתיות

לאחר מלחמת העולם השניה, במבצע סודי, חיסלה ממשלת ארצות הברית את אוכלוסיית הציפורים בעולם והחליפה אותן ברובוטים שעוקבים אחרינו.

אקטואליה

למה אני לא מגנה את ישראל?

סם האריס עונה על השאלה מדוע הוא, אדם ליברלי שמותח ביקורת על כל קצוות הקשת הפוליטית בארצות הברית ובעולם, לא חושב שיש מקום למתוח ביקורת על ישראל בהקשר למבצע צוק איתן. מתאים גם 7 שנים אחרי.

Psychology

למה הויקינגים באיסלנד לא אכלו דגים?

מדוע הוויקינגים בגרינלנד העדיפו להשמיד זה את זה ובפרט שלא לאכול דגים? ג'ארד דיאמונד הוא אחד המדענים המרתקים שחיים היום. ספריו : רובים, ברזל וחיידקים , והתמוטטות, מכרו מליוני עותקים ותורגמו לשפות רבות.

אקטואליה

סוד הממלכה הסעודית

שיחה מרתקת על השינויים בממלכה השמרנית שמנסה להיפתח בצעדים זהירים, על מעמד האישה ומשמעות העובדה שנשים החלו לנהוג לאחרונה ברכבים בסעודיה.