חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פודקאסט ריביו

הסטוריה

הפטיש של תור-עלייתה של האמפריה הקרולינגית

המאה החמישית הגיעה והאימפריה הרומית המערבית התמוטטה והתפרקה לשברי ממלכות. במזרח שולטת האימפריה הביזנטית, היא האימפריה הרומית המזרחית, אבל לא היא תציל את רומא מלהיכבש לראשונה בידי אלו המכונים ברברים, השבטים הגרמאניים שמצפון. 

המשך לפוסט »
הסטוריה

סופרנובה במזרח – פרק 5

הכירו את מתקפת הבנזאי. ככל שמלחמת העולם מתקדמת, הנחיתות היפנית במשאבים וכוח אדם מתחילה לבוא לידי ביטוי. היפנים מפצים על כך בצורה אחת: לחימה עד המוות וטבח ללא רחמים.

המשך לפוסט »
הסטוריה

סופרנובה במזרח – פרק 4

בחלק הרביעי של הסדרה, הצי האמריקאי והמרינס מנסים לעצור את ההתקדמות היפנית. הקרבות בים האלמוגים, מידווי וגואדלקאנל משנים את פניה של הלוחמה המודרנית. ספינות המערכה הופכות מנכס לנטל והמלכה הבלתי מעורערת של הים היא נושאת המטוסים. המירוץ להשמדת נושאות המטוסים של האויב הופך למטרה העיקרית של שני הצדדים.

המשך לפוסט »
הסטוריה

סופרנובה במזרח – פרק 3

בחלק שלישי של הסדרה, היפנים תוקפים בו זמנית בעשרות יעדים ברחבי המזרח הרחוק, תחילה בפיליפינים ובסינגפור והמתקפה הגדולה ביותר, בסיס הצי האמריקאי בפרל הארבור.

המשך לפוסט »
אירופה

בונגה בונגה 6 – המסיבה

שתי מתמודדות בתחרות מלכת היופי של איטליה מוזמנות לארוחת ערב עם שדר טלויזיה מפורסם. להפתעתן הן מגיעות לוילה ענקית, שם נמצאות עוד כ 30 בחורות נוספות? מה התכנית? מה קורה?

המשך לפוסט »