חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פודקאסט ריביו

פודקאסטים חדשים בעברית

רשימת הפודקאסטים המומלצים בעברית שלנו בנויה מפרקים שאהבנו במיוחד. אנחנו משתדלים להקשיב לתכנים מעניינים בנושאים רבים ככל האפשר, אבל מוסיפים לרשימת הפודקאסטים המומלצים בעברית רק מה שאהבנו ומשתדלים לחסוך ממכם רמה נמוכה ואיכות שמע ירודה.

 נשמח לקבל המלצות על פודקאסטים דרך דף יצירת הקשר.

אקטואליה

מצרים לאן

התקשורת בישראל נוטה להתעלם מהמתרחש במצרים, ואם כבר מדברים, אז זה בנוגע לארועים ספציפיים כמו תאונת רכבת או שיתוף הפעולה של המצרים עם ישראל בנושא החמאס.

המשך לפודקאסט »
הסטוריה

ימים נוראים – תכנית החלוקה

פודקאסט חדש של יובל מלחי שמספר על האירועים שהובילו לפרוץ מלחמת העצמאות. בפרק זה: המנדט הבריטי, מכון סונובורן, הסמינר של בן-גוריון, האנטישמיות של בווין, השבת השחורה, מראות האקסודוס, ההצבעה באו"ם ותחילת המלחמה.

המשך לפודקאסט »
חור בהשכלה
זוגיות

קצת על מונוגמיה

למה אנשים מתכוונים כשהם מדברים על מונוגמיה? האם כבר מצאתם את האחד או האחת שלכם? שאלה שכנראה כל אחד מאיתנו נתקל בה במהלך חייו.

אבל למה? למה שואלים אותנו את זה? ויותר מכך – למה אחד? למה לא שניים או שלושה? למה מונוגמיה היא ברירת המחדל? 

המשך לפודקאסט »
אקטואליה

מה הופך אתכם לימנים או שמאלנים

למה בני האדם כל כך אוהבים להתחלק לקבוצות? האם זו אידיאולוגיה, או אבולוציה?
מהם הרעיונות המכוננים של ימין ושמאל לאורך השנים, למה אנשים נעשים ימנים או שמאלנים, ומה המקורות הפסיכולוגיים לעמדות האלה – אם הם בכלל ברורים לנו.

המשך לפודקאסט »
אקטואליה

אברהם בורג – אני יהודי פרוטסטנטי

אברהם בורג כיהן כח"כ מטעם מפלגת 'העבודה' וכיו"ר הכנסת ה-15 וכן כיהן כיו"ר הסוכנות היהודית. שיחה על ספרו 'הנה ימים באים' והתפיסה שעומדת מאחוריו.בשיחה, בורג מנפק רעיונות ואימרות, כמי שאינו שם לב שהוא זורק "פצצות מתקתקות" בשיח הציבורי בישראל.

המשך לפודקאסט »