חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פודקאסט ריביו

פודקאסטים חדשים בעברית

רשימת הפודקאסטים המומלצים בעברית שלנו בנויה מפרקים שאהבנו במיוחד. אנחנו משתדלים להקשיב לתכנים מעניינים בנושאים רבים ככל האפשר, אבל מוסיפים לרשימת הפודקאסטים המומלצים בעברית רק מה שאהבנו ומשתדלים לחסוך ממכם רמה נמוכה ואיכות שמע ירודה.

 נשמח לקבל המלצות על פודקאסטים דרך דף יצירת הקשר.

חור בהשכלה
אקטואליה

המגזרים בחברה היהודית בישראל

מה אתם? אתם חילוניים? אתם דתיים? חרדים או מסורתיים? אין כמעט יהודי ישראלי שאין לו תשובה על השאלה הזו, כולנו חיים במציאות שמכריחה אותנו לבחור מגזר אחד אליו אנחנו משתייכים. אבל האם זה תמיד היה ככה?

המשך לפודקאסט »
אבולוציה

קיצור תולדות האנושות – פרק שלישי

ההסטוריון הפופולארי פרופסור יובל נח הררי מגיש את הקורס באוניברסיטה העברית. זוהי הקלטה של הקורס עצמו מהאוניברסיטה. פרק שלישי – חיי הלקטים – ציידים בתקופה שבין המהפכה הלשונית לבין מהפכה החקלאית

המשך לפודקאסט »
ריגול ומודיעין

סודות הק.ג.ב.

בדמיון הפופולרי נתפסת ברית המועצות כ"אימפריית רשע" שנשלטה על ידי הצבא ושירותי הביון שלה, ובמיוחד הקג"ב. צבי מירקין טוען שהדבר אינו נכון כלל וכלל

המשך לפודקאסט »
סוציולוגיה

תרבות הקפיטליזם – פרק 1

הסוציולוגית פרופסור אווה אילוז  בקורס על נושא שמניע את חיינו בעולם המערבי – הקפיטליזם. איך הקפיטליזם השפיע על מוסד המשפחה? אהבה? עבודה? ואיך הקפיטליזם נשאר יציב כשיטה הדומיננטית בעולם?

המשך לפודקאסט »
אקטואליה

האם אנו בעיצומה של ההכחדה השישית?

משבר האקלים הוא רק חלק קטן מתוך שרשרת אירועים מדאיגים המתפרשים כתהליך הכחדה שישי שמתרחש כרגע בכדור הארץ. מה שלוקח רגע במונחים גיאולוגיים, ייקח כמה מאות שנים עבורנו ולכן קשה להבין ולהאמין בחומרת הדבר.

המשך לפודקאסט »